САЩ: след седем години сградите губят дял

„Пазарът на нови жилища се променя“, това са думите, които обикновено насърчават бъдещите инвеститори. Но дали промените винаги са положителни? Всъщност често се случва тези промени в пазарните променливи да са ограничаващи до точката, в която купувачът може да избере различни решения.

Но това, което се случва в Америка, изглежда далеч не е отрицателно за инвеститорите. Всъщност цените на новите сгради са паднали с 1% в сравнение със средната стойност, посочена през първото тримесечие на 2019 г. Това намаление, въпреки че може да е ирелевантно, всъщност е значително, като се има предвид, че за този период не е имало намаляващи проценти за този период. част.

Продажбите на нови жилища обаче също са паднали, точно с 3% по-малко, отколкото през 2018 г. От друга страна, офертата се е увеличила с 5%. Следователно оживен пазар, който обаче предизвиква несигурност от страна на тези, които възнамеряват да инвестират.

Малкият ценови срив, обаче, според експертите в индустрията, вече беше предвиден. Търсенето на нови жилища всъщност се охлажда още през втората половина на 2018 г., точно когато производителите започнаха значително да намаляват цените и да гарантират стимули както за агентите за недвижими имоти, така и за купувачите, които са изразили своя интерес към нови проекти в процес на подготовка.
 Сред стимулите и ползите, възможни инвеститори, свързани с проектирането, се открояват и привличат.

Но как се държат производителите в момента?
За да направят цените още по-конкурентни и да посрещнат нуждите на клиентите, по-малките партиди са проектирани с по-малко актуализации на конкретни къщи, които се добавят само на по-късна дата, на изключително изгодни цени.

Примерно е положението в Далас, където доставките за нови сгради са се увеличили с 15%, още през първото тримесечие на 2019 г., особено за висок клас имоти.
 Целта на намаляването са и парични стимули, като проектиране центрове и вградени палатки, които гарантират общо понижение на цената на имота на пазара.

 По този начин строителите в крайна сметка поставят една и съща сума пари в мрежа за продажба, но крайъгълен камък на тази стратегия, купувачите могат да чувстват, че присвояват стока на определено ниво и на повече от изгодна цена.

Следователно достъпът до пазара на недвижими имоти е ключът на Волта. Ако липсва тази прерогатива, ще има ограничения както за купувачите, така и за строителите - наистина важни продавачи. Невъзможен пример, който не трябва да се взема предвид, е този на Сан Хосе, където възникват проблеми поради липсата на доставки, които могат да позволят на потенциалните купувачи да станат част от пазарните инвеститори.

Ще се постигне ли баланс между търсенето и предлагането? Не е лесно да се каже това със сигурност. Но със сигурност американският пазар определено е толкова оживен, както винаги!

Търсене в Realigro

 

    сметка Realigro

    Информационен бюлетин

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Предпочитания

      Предпочитания За по-добро използване на сайта Realigro, настройте вашите предпочитания за език, валута, квадратни метри или квадратни инча.

      Задайте сега Да не се показва отново
    BB