Избор на имоти: защото местоположението засяга толкова много за възрастните хора
Местоположението на даден имот обикновено има две основни възможности: да изберете или най-активните и централни части на града, или периферните. В противен случай, когато става дума за естеството на мястото, потенциалните инвеститори ориентират решенията си поради близостта - разстояние от морето или планината.
Но според проучванията, докладвани от основните икономисти, за възрастни хора, които искат да закупят имот или като втори дом или като окончателно място да прекарат мирно пенсионните си години, местоположението на имота е от основно значение.
Но какви са цифрите, ограничени до тази селекция?
Говори се за 56% от инвеститорите, които насочват избора си чрез локализация. В допълнение към този елемент, който със сигурност е от основно значение, ние идентифицираме и друг критерий: този, свързан с достъпността. Всъщност значим фактор изглежда е основен за решенията, споменати по-горе. Пазарът на недвижими имоти зависи основно от способността на инвеститорите да получат достъп до него чрез приноса на собствения си инвестиционен капитал. Тясно свързан с тази концепция е цената на лоста.
Всъщност целта на по-възрастните купувачи всъщност се радва на голяма финансова - финансова наличност, така че да гарантира сравнително бърза възвръщаемост по отношение на капитала и, не по-малко важно, стесняване на обхвата на все по-голямото търсене.
В тази очевидно ясна рамка е препоръчително да се определят нагласите, които водят бъдещите инвеститори да избират и купуват дома на своите мечти, така че как техният анализ може да бъде полезен за разработчиците.
Определя се, че на третата възраст, "нараства" пазар ", тъй като е все по-трудно да се разбере навиците на старши купувачи.
Докато за Millennials е по-лесно да разберат техните наклонности, като се има предвид, че много зависи от тенденциите в момента, за възрастните ситуацията е диаметрално противоположна.
Новите са всъщност възможностите и удобствата, създадени специално за подобряване на условията на живот на тази възрастова група, която изглежда преживява нова младост.
Всъщност, ако преди това по-тихите, обикновено незамърсени и изключително природни райони бяха под прицела на старшите инвеститори, сега локализацията е съсредоточена в културно активни райони и също препълнена с млади хора.
В анализа на територията и възможния имот, който да бъде избран, вече не съществува същия познавателен механизъм, тъй като нуждите на този целеви пазар се развиха.
Съществена помощ представляват местните институции, които могат да бъдат говорители и да насочват интересите на купувачите, което прави търсенето все по-хомогенно, за да гарантира по-внимателно и придържащо се към нуждите на инвеститорите недвижимо имущество.
Разнообразието и капацитетът на предприятието са в основата на територията, която позволява на собствениците на имоти да намерят перфектното търсене на все по-разнообразна оферта.
Но според проучванията, докладвани от основните икономисти, за възрастни хора, които искат да закупят имот или като втори дом или като окончателно място да прекарат мирно пенсионните си години, местоположението на имота е от основно значение.
Но какви са цифрите, ограничени до тази селекция?
Говори се за 56% от инвеститорите, които насочват избора си чрез локализация. В допълнение към този елемент, който със сигурност е от основно значение, ние идентифицираме и друг критерий: този, свързан с достъпността. Всъщност значим фактор изглежда е основен за решенията, споменати по-горе. Пазарът на недвижими имоти зависи основно от способността на инвеститорите да получат достъп до него чрез приноса на собствения си инвестиционен капитал. Тясно свързан с тази концепция е цената на лоста.
Всъщност целта на по-възрастните купувачи всъщност се радва на голяма финансова - финансова наличност, така че да гарантира сравнително бърза възвръщаемост по отношение на капитала и, не по-малко важно, стесняване на обхвата на все по-голямото търсене.
В тази очевидно ясна рамка е препоръчително да се определят нагласите, които водят бъдещите инвеститори да избират и купуват дома на своите мечти, така че как техният анализ може да бъде полезен за разработчиците.
Определя се, че на третата възраст, "нараства" пазар ", тъй като е все по-трудно да се разбере навиците на старши купувачи.
Докато за Millennials е по-лесно да разберат техните наклонности, като се има предвид, че много зависи от тенденциите в момента, за възрастните ситуацията е диаметрално противоположна.
Новите са всъщност възможностите и удобствата, създадени специално за подобряване на условията на живот на тази възрастова група, която изглежда преживява нова младост.
Всъщност, ако преди това по-тихите, обикновено незамърсени и изключително природни райони бяха под прицела на старшите инвеститори, сега локализацията е съсредоточена в културно активни райони и също препълнена с млади хора.
В анализа на територията и възможния имот, който да бъде избран, вече не съществува същия познавателен механизъм, тъй като нуждите на този целеви пазар се развиха.
Съществена помощ представляват местните институции, които могат да бъдат говорители и да насочват интересите на купувачите, което прави търсенето все по-хомогенно, за да гарантира по-внимателно и придържащо се към нуждите на инвеститорите недвижимо имущество.
Разнообразието и капацитетът на предприятието са в основата на територията, която позволява на собствениците на имоти да намерят перфектното търсене на все по-разнообразна оферта.