Миленианите са най-трудните клиенти: ето защо
С течение на годините, както знаем, човешките нужди се развиват в крак с обществото. Във всяка област, във всеки сектор, навиците на всеки от нас се промениха радикално, често променени според възрастовите групи.
Семеен човек ще се нуждае, при избора на имот, голям имот, може би близо до училищни сгради или места за отдих, подходящи за деца. Ще има няколко имота, които ще привлекат вниманието на възрастните хора, които с желание да прекарат мирно пенсионните си години, ще изберат имоти, които не са твърде големи, но удобни и функционални.
Групата, която все още не сме споменали, е тази, която поставя целия сектор на недвижимите имоти в криза: този на хилядолетията. След като наскоро навлязохме в нашия сектор, те се появяват именно поради специфичните нужди, които те изразяват по отношение на другите споменати по-горе категории.
Проучването е проведено от някои професионалисти от индустрията, американците, и резултатите са както следва. Милениумите са свикнали да поръчват и отменят т.нар. Езда и доставката на храна на своите телефони, тъй като не са свикнали да сключват дългосрочни договори, не могат да възприемат по очевидни причини личното си задължение, когато се отнасят с агент по недвижими имоти.
Поведение, което, макар и да изглежда несъществено, всъщност силно влияе върху взаимоотношенията и най-вече към подхода, който човек има към хипотетичния събеседник или самия агент.
Фундаменталният проблем се крие във факта, че този целеви пазар не може да бъде взет под внимание, като се има предвид, че той представлява неразличима група. Всъщност около 35% от сектора на недвижимите имоти е заето от страна на търсенето, от млади инвеститори. В допълнение към чисто цифровата стойност, статистическите данни показват, че покупателната способност на едно хилядолетие е очевидно по-висока от вероятния конкурент, принадлежащ към подобен диапазон.
Както се казва от Келман, експерт, който е извършил този анализ на първо лице It “„ Необходимо е да се намери правилния начин за адаптиране на услугата за предлагане на недвижими имоти към света по заявка, в който живеем в момента. Напълно докладван в цифров мащаб. Затова сега е от първостепенно значение да се организират агентите в различни екипи, способни да развият консултативен подход към предизвикателствата на достъпността, от основно значение за толкова много купувачи на жилища, оформяйки компетентните агенти над всички.
Едно красиво предизвикателство, следователно, което съчетава уменията с неотложната необходимост да бъде възможно най-близо до новите потребности, изразени от все по-широк сегмент и в същото време все по-развиващи се.
Все още не е известно как тези наклонности могат да се променят допълнително. Важното е, за да бъдеш успешен, да можеш да предвидиш промените и преди всичко да ги смекчиш по най-добрия възможен начин. За да открием нещо повече, ние просто трябва да изчакаме време, за да вземем своя курс, и да разберем директно как и колко пазарни тенденции могат да се променят, благодарение на нов сегмент, който измества целия свят на тухли!
Семеен човек ще се нуждае, при избора на имот, голям имот, може би близо до училищни сгради или места за отдих, подходящи за деца. Ще има няколко имота, които ще привлекат вниманието на възрастните хора, които с желание да прекарат мирно пенсионните си години, ще изберат имоти, които не са твърде големи, но удобни и функционални.
Групата, която все още не сме споменали, е тази, която поставя целия сектор на недвижимите имоти в криза: този на хилядолетията. След като наскоро навлязохме в нашия сектор, те се появяват именно поради специфичните нужди, които те изразяват по отношение на другите споменати по-горе категории.
Проучването е проведено от някои професионалисти от индустрията, американците, и резултатите са както следва. Милениумите са свикнали да поръчват и отменят т.нар. Езда и доставката на храна на своите телефони, тъй като не са свикнали да сключват дългосрочни договори, не могат да възприемат по очевидни причини личното си задължение, когато се отнасят с агент по недвижими имоти.
Поведение, което, макар и да изглежда несъществено, всъщност силно влияе върху взаимоотношенията и най-вече към подхода, който човек има към хипотетичния събеседник или самия агент.
Фундаменталният проблем се крие във факта, че този целеви пазар не може да бъде взет под внимание, като се има предвид, че той представлява неразличима група. Всъщност около 35% от сектора на недвижимите имоти е заето от страна на търсенето, от млади инвеститори. В допълнение към чисто цифровата стойност, статистическите данни показват, че покупателната способност на едно хилядолетие е очевидно по-висока от вероятния конкурент, принадлежащ към подобен диапазон.
Както се казва от Келман, експерт, който е извършил този анализ на първо лице It “„ Необходимо е да се намери правилния начин за адаптиране на услугата за предлагане на недвижими имоти към света по заявка, в който живеем в момента. Напълно докладван в цифров мащаб. Затова сега е от първостепенно значение да се организират агентите в различни екипи, способни да развият консултативен подход към предизвикателствата на достъпността, от основно значение за толкова много купувачи на жилища, оформяйки компетентните агенти над всички.
Едно красиво предизвикателство, следователно, което съчетава уменията с неотложната необходимост да бъде възможно най-близо до новите потребности, изразени от все по-широк сегмент и в същото време все по-развиващи се.
Все още не е известно как тези наклонности могат да се променят допълнително. Важното е, за да бъдеш успешен, да можеш да предвидиш промените и преди всичко да ги смекчиш по най-добрия възможен начин. За да открием нещо повече, ние просто трябва да изчакаме време, за да вземем своя курс, и да разберем директно как и колко пазарни тенденции могат да се променят, благодарение на нов сегмент, който измества целия свят на тухли!