Милениалите разстройват лукса
Няколко пъти в предишните колони говорихме за феномена „Милениали“. За тези, които не са ги последвали, Милениалите са просто младите хора в днешно време, които с нова мода и навици разстройват всички сектори. Включително пазара на недвижими имоти. До такава степен, че в много страни, като Испания или Германия, са приложени множество интервенции, които позволяват на младите инвеститори да постигнат по-лесно собствената си жилищна независимост.
Е, ако когато говорим за „поколение Z“, мислим само за малки промени, които то прави в днешното общество, грешим. Всъщност ключов сектор на недвижимите имоти, луксът, е бил и продължава да бъде в ход именно поради тази нова част от населението. Все по-решителни в социалните, но и в икономическите еволюционни процеси. В нашия случай в днешната колона ще се опитаме да анализираме ситуацията в САЩ, свързана с луксозните недвижими имоти.
Така че, ако сте готови, можем да започнем!
Предполагаме, че дори луксът е претърпял важни промени. На първо място по отношение на цените. Всъщност луксозният сегмент в някои страни претърпя реални сривове в икономически план. В други намалява наличността на имоти на пазара. Очевиден ефект, за да се избегне екстремна девалвация на тухлата. Следователно, ако извънредната пандемия е ударила и стълб като лукс, няма да се изненадате, ако промяната до голяма степен е била причинена от Милениалите. Да видим данните.
Ако преди Millennials предпочитаха подписването на договори за наем, сега в Америка те представляват 38% от купувачите на луксозни имоти. Те буквално разбиват идеята на предците. Тази, която младите хора, но и повече възрастни предпочитат първо да купуват къщи на ниски цени и след това да ги обогатяват и модифицират едва след като постигнат силна икономическа стабилност.
Но нека видим заедно кои са най-популярните места за млади инвеститори. Първо Слънчева Калифорния, следвана от Флорида.
Две области, известни с естествената си красота, но и с присъствието на много квартали и градове, където цената на живот е много висока. Но очевидно това не изглежда проблем за младите хора. Освен това учените подчертаха допълнителна заслуга на Милениалите. Това да бъдеш най-образованото поколение, благодарение на настоящото икономическо благосъстояние (въпреки кризата). Възможността за безплатно образование, но също и американското мислене за инвестиране от ранна възраст в бъдещите колежи на техните деца, доведе до раждането на поколение, осъзнало своите способности. И преди всичко нетърпеливи да бъдат независими възможно най-скоро.
Също така ви напомняме, че Милениалите са около 72 милиона американци, една от най-големите групи от населението, които се готвят да се потопят в света на труда и пазарлъците. Как ще се развие ситуацията? Докато чакате, ние ви оставяме с това положително послание, дадено ни от младите момчета, които се учат да растат само с малки големи стъпки, в луксозни недвижими имоти! Докато чакате да научите повече, продължете да ни следвате на нашите портали!
Е, ако когато говорим за „поколение Z“, мислим само за малки промени, които то прави в днешното общество, грешим. Всъщност ключов сектор на недвижимите имоти, луксът, е бил и продължава да бъде в ход именно поради тази нова част от населението. Все по-решителни в социалните, но и в икономическите еволюционни процеси. В нашия случай в днешната колона ще се опитаме да анализираме ситуацията в САЩ, свързана с луксозните недвижими имоти.
Така че, ако сте готови, можем да започнем!
Предполагаме, че дори луксът е претърпял важни промени. На първо място по отношение на цените. Всъщност луксозният сегмент в някои страни претърпя реални сривове в икономически план. В други намалява наличността на имоти на пазара. Очевиден ефект, за да се избегне екстремна девалвация на тухлата. Следователно, ако извънредната пандемия е ударила и стълб като лукс, няма да се изненадате, ако промяната до голяма степен е била причинена от Милениалите. Да видим данните.
Ако преди Millennials предпочитаха подписването на договори за наем, сега в Америка те представляват 38% от купувачите на луксозни имоти. Те буквално разбиват идеята на предците. Тази, която младите хора, но и повече възрастни предпочитат първо да купуват къщи на ниски цени и след това да ги обогатяват и модифицират едва след като постигнат силна икономическа стабилност.
Но нека видим заедно кои са най-популярните места за млади инвеститори. Първо Слънчева Калифорния, следвана от Флорида.
Две области, известни с естествената си красота, но и с присъствието на много квартали и градове, където цената на живот е много висока. Но очевидно това не изглежда проблем за младите хора. Освен това учените подчертаха допълнителна заслуга на Милениалите. Това да бъдеш най-образованото поколение, благодарение на настоящото икономическо благосъстояние (въпреки кризата). Възможността за безплатно образование, но също и американското мислене за инвестиране от ранна възраст в бъдещите колежи на техните деца, доведе до раждането на поколение, осъзнало своите способности. И преди всичко нетърпеливи да бъдат независими възможно най-скоро.
Също така ви напомняме, че Милениалите са около 72 милиона американци, една от най-големите групи от населението, които се готвят да се потопят в света на труда и пазарлъците. Как ще се развие ситуацията? Докато чакате, ние ви оставяме с това положително послание, дадено ни от младите момчета, които се учат да растат само с малки големи стъпки, в луксозни недвижими имоти! Докато чакате да научите повече, продължете да ни следвате на нашите портали!